progenion-garantie

Garantie op Progenion luchtreinigers

Als consument kunt u vertrouwen op de kwaliteit van onze luchtreinigers. Progenion is lid van de Stichting Webshop Keurmerk, wat betekent dat wij voldoen aan strenge eisen voor betrouwbaarheid en service. Wij bieden standaard twee jaar garantie op al onze producten.

Voor particuliere klanten gelden de garantiebepalingen zoals vermeld in onze standaard algemene voorwaarden. Deze voorwaarden zijn erop gericht om u als consument optimale bescherming te bieden.

Voor zakelijke klanten gelden specifieke garantiebepalingen die zijn opgenomen in onze Progenion algemene zakelijke voorwaarden. Deze voorwaarden zijn afgestemd op de zakelijke context.

Voor wederverkopers gelden bijzondere algemene voorwaarden. Als u meer informatie wilt over de garantiebepalingen voor wederverkopers, kunt u contact met ons opnemen via ons reguliere e-mailadres. We staan klaar om uw vragen te beantwoorden en u verder te helpen.

Garantie of reparatie aanmelden

Als u een probleem ondervindt met een van onze producten, begrijpen we dat dit vervelend is en we willen u graag zo snel mogelijk helpen. Om u snel van dienst te kunnen zijn, hebben we een eenvoudige online retoursprocedure opgezet.

U kunt uw product eenvoudig online aanmelden voor garantie of reparatie. Zodra u het product heeft aangemeld, sturen wij u een retourlabel. Zodra we het product ontvangen hebben, zullen we zo snel mogelijk overgaan tot reparatie of vervanging. Deze procedure duurt maximaal 14 dagen.

Om uw garantie of reparatie aan te melden kunt u een mail sturen naar magazijn@progenion.nl. We zullen ervoor zorgen dat uw probleem zo spoedig mogelijk wordt opgelost.

garantie-aanmelden

Geen garantie

Let op dat bepaalde situaties niet onder onze garantie vallen. Verkeerde reiniging of bedieningsfouten worden niet gedekt door de garantie. Daarnaast geldt onze garantie niet in gevallen van slijtage die voortvloeit uit gebrek aan onderhoud of als de slijtage als normaal kan worden beschouwd.

Daarnaast vervalt onze garantie in de volgende situaties:

  • Als het apparaat niet wordt gebruikt zoals bedoeld;
  • Bij ondeskundig gebruik, bijvoorbeeld als de instructies die wij hebben verstrekt niet worden gevolgd;
  • Bij opzettelijke of grove nalatigheid;
  • Als derden wijzigingen of beschadigingen aan het product aanbrengen;
  • Als de datum op het afleverbewijs is gewijzigd of onleesbaar is (bijvoorbeeld door kopiëren);
  • Bij externe gevaren zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen, enz.;
  • Als u niet voldoet aan uw verplichtingen en in gebreke blijft.
geen-garantie