Zichttermijn/herroepingsrecht

Het herroepingsrecht biedt je de mogelijkheid om binnen 14 dagen na ontvangst van je online aankoop van gedachten te veranderen. Gedurende deze periode kun je beslissen of je het product wilt behouden of liever retourneert.

Let op: Het zichttermijn is bedoeld voor beoordeling, niet voor gebruik. Tijdens het zichttermijn mag je het product alleen evalueren om te zien of het aan je verwachtingen voldoet en of je het wilt houden. Als je het product volledig in gebruik neemt en het binnen 14 dagen wilt retourneren, behouden wij ons het recht voor om een vergoeding te vragen. Voor meer informatie over de regels en wetgeving omtrent het zichttermijn verwijzen wij je graag naar de informatiepagina van de consuwijzer.

Belangrijk!
Gebruik de luchtreiniger nooit om deze te testen in rokerige omgevingen. Dit maakt het product ongeschikt voor retournering vanwege gezondheids- en hygiëneoverwegingen voor andere consumenten. We moeten het product namelijk als nieuw kunnen verkopen. Lees meer over hygiëne producten.

Direct annuleren van uw bestelling

Het is mogelijk om een bestelling kosteloos te annuleren zolang deze nog niet verzonden is. Als u de bestelling annuleert nadat deze naar u is verzonden, dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Als Progenion al een betaling van u heeft ontvangen, zullen wij de aankoopsom, inclusief de door ons gemaakte verzendkosten, aan u vergoeden (verzendkosten worden alleen vergoed als deze zijn betaald), nadat we de retourzending hebben ontvangen. Als u het pakket hebt ontvangen en vervolgens annuleert, bent u zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.

Retourkosten

Als u uw bestelling terugstuurt, bent u verantwoordelijk voor eventueel verlies of diefstal tijdens het transport. Tenzij onze klantenservice anders met u heeft afgesproken, worden retourkosten niet vergoed. Zodra we uw pakket hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort. Zorg er bij het terugsturen altijd voor dat uw gegevens duidelijk vermeld zijn, zoals uw naam, adres, woonplaats, ordernummer en bankrekeningnummer. Als u vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via administratie@progenion.nl.

Controleer uw pakketje bij ontvangst

Het is belangrijk dat u uw pakketje direct bij aflevering controleert. Indien u zichtbare schade aan het pakketje constateert, raden wij u aan het pakketje niet aan te nemen. Het postbezorgingsbedrijf zal het pakketje dan terug naar ons sturen. Mocht u na het openen van het pakketje schade constateren, neem dan direct contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 074-8511901.

Klachten

Indien u een klacht heeft over één van onze producten, kunt u een e-mail sturen naar magazijn@progenion.nl. Vermeld daarin alstublieft uw persoonsgegevens, de datum van uw bestelling, uw ordernummer en de aard van uw klacht. We streven ernaar om binnen 5 werkdagen op uw e-mail te reageren. We zullen ons uiterste best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Retouradres:

Progenion BV
Ambachtstraat 2
7622 AP Borne ( Overijssel)
Nederland

Retourneren: Indien u om welke reden dan ook uw pakketje wilt retourneren, neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice via ons online platform.
We streven ernaar om uw vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.